Fundraisers.be

01-02-2019 - In het vierde kwartaal van 2018 analyseerde de SocialMedia Monitor van Mindwize de sociale media activiteit van 131 organisaties.

Wij publiceren hieronder de resultaten van de TOP 3 van deze Monitor op basis van bereik, aantal volgers en waarde:

Bereik: aantal theoretische contactmomenten via Facebook, Twitter en Instagram
1. Gaia: 8.109.641
2. Greenpeace: 4.214.231
3. Handicap International: 3.465.378

Volgers: het gemiddeld aantal volgers
1. Handicap International: 189.884
2. Greenpeace: 188.200
3. WWF België: 149.706

Waarde: de waarde wanneer je deze contacten in zou kopen bij betaalde media
1. Gaia: 77.042 €
2. Greenpeace: 40.035 €
3. Handicap International: 32.836 €

Is er een juiste manier om het probleem van tweetaligheid op social media te tackelen?
De laatste editie van de SocialMedia Monitor bekijkt tevens hoe tweetalige Belgische ngo’s over hun activiteiten en missies op sociale media communiceren, en levert enkele nuttige tips.

Bron: 
Mindwize - 'Check de Social Media Monitor van het laatste kwartaal!'

Blogs1b Actu

-Blogs2b Fundraising Belgium-
Blogs2b Fundraising worldwide
Blogs3b Covid 19
Blogs5b Legacy B-
Blogs6b Legacy W-
Blogs7b Next workshops

-